Saturday 20 June 2015

HARGA PERFUME BULAN RAMADHAN

PERFUME BORONG MURAH
www.perfume2borong.blogspot.com

Saya menawarkan harga borong boleh dikatakan yg termurah di Malaysia. Kualiti saya adalah serupa dengan semua pemborong lain di Malaysia. Khusus untuk para yang ingin berjinak jinak dalam penjualan perfume secara online atau secara jualan langsung.

Saya juga akan memberi update yang terkini jenama yang ada untuk memudahkan anda berurusan dengan para pembeli. lebih mudah jika anda mempunyai Whatsapp. Kerana saya lebih berurusan menggunakan Whatsapp. Untuk lebih lanjut layari   www.perfume2borong.blogspot.com

HARGA TERKINI BULAN RAMADHAN

Perfume Safora Dubai Gred 5A (market Price Rm 50++)
6-11 btls   Rm20 per btl
12-23 btls Rm19 per btl
24-49 btls Rm18 per btl
50btls ++   Rm17 per btl


Original Tester (Kotak Putih)
4-8 btls Rm75 per btl
8-more btls Rm70 per btl

PROGRAM DROPSHIP ( MAAF SUDAH PENUH )
Tidak cukup modal dan tidak mahu tanggung risiko menyimpan stok sertai doorshipper kami


Doorshipper  Safora Dubai Gred 3A
1 btl Rm30
2 btls Rm55
3 btls Rm80
4 btls Rm100

Doorshipper  Original Tester
1 btls Rm80 per btl

*harga dropship sudah termasuk postage (SM)

untuk keterangan lanjut sila hubungi saya di

Mohd Azuan Kadir
0182059022(txt or whatsapp)

1 comment:

  1. Saya ada whatsapp encik azuan da lama tapi takde reply.. Dropship masih ada lg ke tak..?

    ReplyDelete